Cum să scrii o reclamă bună

Pe măsură ce magazinele online se dezvoltă tot mai mult, companiile investesc în instrumente noi pentru promovarea produselor. Iar eforturile de promovare online implică adeseori scrierea de texte persuasive. Texte care vând. Reclame.
Cum poți scrie o reclamă cât mai bună?
Iată aici un prim set de sfaturi care te ajută să scrii reclame eficiente.
În plus este bine să ții cont de următoarea sugestie: când te documentezi pentru reclama ta, definește-ți cât se poate de clar audiența țintă.
Este unul dintre pașii cei mai importanți care trebuie făcuți înainte să te apuci să scrii textul pentru reclamă. Trebuie să-ți delimitezi un Buyer Personna.
Ce este, de fapt, Buyer Personna?
Buyer Personna este un profil fictiv al clienților tăi potențiali.
Deși este un profil fictiv, bazat pe anticiparea procesului de cumpărare, profilul Buyer Persona este inspirat 100 % din lumea reală, a cumpărătorilor reali.
Este bine ca textul pe care-l scrii să se adreseze unei grupe de clienți bine definite. Altfel spus, să vizezi un profil Buyer Personna unic. În funcție de profilul vizat, textul va avea un anumit conținut, o anumită tonalitate și un anumit limbaj. De exemplu: imaginează-ți că promovezi produsele unui magazin online cu echipamente de sport. Cum vei scrie un text destinat doctorilor? Și cum va suna textul tău în cazul în care te adresezi fotbaliștilor?
Așadar, a concepe profilul Buyer Personna înseamnă a descoperi cât mai multe detalii despre respectivul segment de clienți:
• ce gândesc
• ce ocupații au
ce probleme au (pe care produsele din magazinul online ar putea să le rezolve)
cum își cântăresc opțiunile înainte de a cumpăra ceva nou

Cu cât vei săpa mai mult pentru a descoperi caracteristicile profilului Buyer Personna, cu atât vei afla lucruri mai interesante și utile. Lucruri pe care le vei putea folosi ca „arme de atac”. Folosind aceste detalii semnificative o să poți scrie texte prin care să te apropii foarte mult de clienți. Ei vor simți că empatizezi cu lumea lor și cu nevoile lor și că vorbești pe limba lor. Asta înseamnă să le trezești încrederea. Iar de aici până la apăsarea butonului de Cumpărare nu mai e decât un pas.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s