Promovare magazin online – o altfel de reclamă

Să vinzi ochelari nu e uşor. Ai nevoie de toate modelele de ochelari din lume. Ai nevoie de preţuri bune, de discounturi la cerere, de consiliere pentru alegerea celor mai potrivite modele. Dar, mai presus de toate, ai nevoie de răbdare.

Florin, optometrist de meserie şi totodată agent de vânzări al magazinului 4ochelari are noroc: s-a născut sub semnul Taurului, o zodie foarte răbdătoare. Puteţi conta pe el să vă prezinte toate modelele din geanta lui de optică mobilă.

Florin are toate calităţile necesare unui agent de vânzări, inclusiv doza de optimism care vă poate înveseli când sunteţi trişti… că  n-aveţi suficiente scaune de musafiri prin casă sau fonduri necesare pentru toate perechile de ochelari pe care vi le doriţi.

Cum s-a întâmplat în cazul următor:

“- Buna ziua!

– Buna ziua, Florinel, bine-ai venit! (Doamna Smaranda, pensionară, asistă la prezentarea de optică mobilă împreună cu prietena ei, Mioara). Aoleo, Mioaro, unde vă aşez, că n-am suficiente scaune în bucătărie? Florinel, stai pe canapea. Şi tu, Mioaro, ce faci, vrei să-ţi aduc un scaun şi ţie?

Mioara: Nu, dragă, lasă, că eu stau în picioare.

Smaranda: Uite, Florinel, ce ochelari am avut până acum, astea două perechi făcute de tine acum şapte ani. M-am descurcat bine cu ele, dar pe unul l-am scăpat pe jos în faţa blocului, iar pe celălalt l-a largit nepoata-mea de patru ani, că se juca toata ziua cu el. Oricum trebuie să-mi fac două perechi noi, de apropiere şi de depărtare, că mi-au crescut dioptriile. Am reţetă nouă. Dar ce mă fac, că nu mi-a venit pensia la timp, trebuia sa vină de 10 zile, dinainte de Paşti şi uite, au trecut aproape două săptămâni şi n-a ajuns! Mioaro, ma duc în sufragerie să-ţi aduc un scaun, haide, spune?

Mioara: Lasă, dragă, nu te deranja, că stau bine aşa.

Smaranda: Florinel, arată-mi ce modele ai cu ramă subtire. Aştia? Şi aştia? Şi aştia? Ai şi alte modele, cu rama mai groasă? Dar să fie aurie, că am văzut eu că vecinul de la doi se uită frumos când ies cu rame din astea aurii. Mă întreb când o ajunge pensia aia! Mioaro, dacă oboseşti, să-mi spui, că mă duc în dormitor să-ţi aduc un scaun! Astia cat costă? 150 de lei? Dacă-mi venea pensia la timp, îmi luam patru perechi! Aştia cât sunt? 180? O să iau astea două modele şi dup-aia nu mai ies din casă două săptămâni. Ce să fac, dacă rămân fără bani? Auzi, Mioaro, sigur n-a venit pensia azi dimineaţă? Şi sigur nu vrei să-ţi aduc un scaun? Ce bine-mi stă cu ramă aurie! Ce ramă e asta, Florinel?

Florin: E o ramă mai specială, care nu oxidează, pentru că e din Titaniu.

Smaranda: O ramă din titaniu! Unde scrie că-i din titaniu? Vreau să văd cu ochii mei!

Florin: Scrie pe interior, pe braţ.

Smaranda: Aici? Dar scrie aşa de mic! Îmi trebuie o lupă să citesc! Mioaro, zi, ti-aduc un scaun? Din ăştia cu rama rotundă mai ai? Am văzut eu din ăştia într-un film si aş vrea o pereche. Aia pe care i-am avut până acum aveau lentilele mai micuţe şi uneori mi se părea că-mi pică ochii sub ei. Mioaro, sigur nu vrei să-ţi aduc un scaun? Spune!…”

Până la urmă, doamna Smaranda şi-a ales două perechi. A făcut ultima strigare pentru ultimul pret, a bătut palma şi a scos de la saltea un plic cu fonduri suplimentare, pentru vremuri de criză, când n-ajunge pensia la timp.

Iar magazinul 4ochelari se bucură pentru fiecare tranzacţie încheiată şi pentru fiecare client mulţumit. Pentru că fiecare client are stilul lui, dorinţele lui şi propria  manifestare la întâlnirea cu universul opticii medicale mobile.

Aşadar… provocaţi-l pe Florinel şi puneţi-i răbdarea la încercare: lăsaţi-l să vă prezinte pe îndelete minunile din geanta lui de prezentare mobilă! (P.S.: Are sute de modele, în plus faţă de cele prezentate pe site. Şi preţuri de două ori mai mici şi de trei ori mai acceptabile. Spor la probat şi la cumpărat!)

Lasă un răspuns

