Astept vizite

1Am postat ceva nou pe blog si astept. Ma relaxez si astept. Astept vizitatorii sa dea navala, sa muste din textul meu ca dintr-un corn cu ciocolata, sa se bucure si sa spuna ca mai vor.

Ca o gazda buna, am deschis larg usa casei mele virtuale, de suflet: blogul meu. Sa cante muzica! Sa intre oamenii! Sa vina sa zambeasca impreuna cu mine, sa-mi arunce o privire de la inaltimea chipurilor lor necunoscute.

Sunt la inceput de drum…

Acum cateva zile am facut inca un pas in blogul meu incepator. Un pas mic pentru mine, dar mare pentru blog: am pus etichete la postari. M-am simtit ca si cum as fi coborat in camara sa-mi potrivesc cu grija borcanele cu conserve. “Aici e asta”. “Aici e asta”… Pentru fiecare postare, eticheta ei.

Apoi am mai scris ceva, am postat si astept. Oftez. Ma intreb cati or sa vina sa-mi citeasca capodoperele depanate din varful condeiului.study-1231393_960_720

Sunt bloggerita incepatoare, dar cu aspiratii intense spre blogging-ul de succes. Modele de succes am adunat o gramada. In ultima vreme m-am delectat cu bloguri cate in luna si in stele. Mai nou nu mai citesc asa, la intamplare, am inceput sa devorez topurile. Deschid cate un top si incep. De sus. Ma simt de parca ma teleportez pe varful unui munte si apoi o iau incet la vale, pe poteca cu scriituri.

Am ajuns la o viteza de selectie incredibila. Dupa numai cateva randuri ii dau un like in mintea mea sau un “close down” din mouse, nemilos.

Ce ma intereseaza pe mine?… Blogurile haioase.  Despre viata si oameni, peripetii, dileme, intamplari hazlii.

Nu ma intereseaza sarmalutele in foi de vita sau supele de ciuperci cu taitei. Nu vreau sa stiu cat a crescut scaderea increderii in guvernul Grindeanu. Si nici nu ma dau invant dupa bancuri sau filmulete care mai de care mai “virale”.

Pe mine ma intereseaza scriiturile amuzante. Despre viata oamenilor obisnuiti. Ce-au gandit, ce-au patit, ce-au mai citit, unde s-au mai poticnit, cum si-au revenit. Eventual chestii psihologice, intamplari pudrate din greu cu umor.

Daca ar fi sa desemnez o nisa de blogging in care sa-mi asez fotoliu virtual, asta ar fi.

pencil-918449_960_720 Am si inceput, pe pagina alba a desktopului se inghesuie postarile in ultima vreme. Degetele imi zdrangane pe tastatura, simt ca am inspiratie, am chef de scris, ii dau inainte…

Asa ca mai postez cate ceva nou pe blog si… astept. Citesc ceva, ma relaxez si astept. Astept vizitatorii sa dea navala, sa muste din textul meu ca dintr-un corn cu ciocolata, sa se bucure si sa spuna ca mai vor. Ca vor mai mult, tot mai mult, ca nu le ajunge…

Cititorule, daca ai ajuns pana aici, felicitari. Te numeri printre primii vizitatori ai blogului meu incepator. WordPress-ul va inregistra cu siguranta urmele pasilor tai pe alei si o sa mi le arate in statistica de maine.

Pana atunci mai e o vreme, dar eu iti multumesc de pe-acum. Iti multumesc pentru atentie si te mai astept pe aici :).

idea-1289880_960_720

Un gând despre “Astept vizite

Lasă un răspuns

