Prima mea întâlnire de networking

Am participat la prima mea întâlnire de networing. Tadam! Să bată tobele!

A fost…

Dar să începem cu începutul.

Am plecat către hotelul Marshal Garden fără aşteptări prea mari. Cheful nu-mi dădea târcoale, dar îmi promisesem că particip. Şi sunt una dintre persoanele în faţa căreia îmi place să-mi respect promisiunile.

Aşa că am plecat.

Vremea a părut să se împotrivească alegerii mele:  turna cu găleata. Bâjbâiam pe Calea Dorobanţilor căutând numărul 50, ca Ana din legenda Meşterului Manole încercând să ajungă la destinaţie. O Ana îmbrăcată în rochiţă elegantă (că de, aşa se merge la întâlnirile de networking) şi cu picioarele ude în pantofii de vară.roxana

Când am ajuns (în sfârşit!), organizatoarea evenimentului, Roxana, m-a întâmpinat cu braţele deschise, cu un zâmbet cald care a anulat instantaneu efectele ploii torenţiale.

Şi apoi a început evenimentul. Iar eu am început… să descopăr. Lucruri noi. Şi, mai ales, oameni.

Am descoperit că evenimentele organizate de comunitatea M.O.R.E înseamnă socializare de business, dar şi un mod deosebit în care Roxana ştie să organizeze grupuri de oameni. Să încurajeze participanţii prezenţi în sală. Şi să îi facă să se simtă în largul lor.

Am descoperit că în networking e vorba de ieşirea din cochilia noastră măruntă şi de apropierea de cei din jur. Despre deschidere. Despre comunicare. Şi despre ceva ce ne face aşa de bine şi care poate apărea de unde nici nu te aştepţi: prieteni noi.

A1m aflat că „Opusul la networking este Not-working”  şi că „Suntem suma celor cinci oameni cu care petrecem cel mai mult timp din timpul nostru” (Roxana o să zâmbească citind bucata asta – citatul ei preferat :)).

Am învăţat o grămadă de lucruri noi şi cred că o s-o iau pe urmele Roxanei: o să mă îndrăgostesc iremediabil de networking.

Un gând despre “Prima mea întâlnire de networking

  1. Incantatoare poveste. Mie mi s-a parut fascinanta comparatia networking-ului, care are un numar mai mare sau mic de utilizatori, cu o inima care are sistola si diastola. Ceva viu. Nemaiauzit! Metafora apartinandu-i unui roman angajat la Hewlet-Packard. Asta cu networking versus not working e tare exclusivista… Mi-a adus aminte de o faza in fata la mine, acasa: niste muncitori in constructii, intr-o zi de luni, cam mahmuri si discutand. Apare patronul care le spune: „Daca toti gandesc (scuza oamenilor ca nu miscasera un pai) cine mai munceste?” Am ramas perplex dupa gard, aranjand florile, reflectand la sintagma „Noi muncim, nu gandim” Si asta e la fel – parca s-ar exclude! Aurel

    Apreciază

Lasă un răspuns

