Cum sa-ti cresti traficul pe blog – din experienta mea de bloggerita incepatoare

Mi-am facut un blog si visez la un trafic de milioane. De zile mari. Ce mai, sa dea pe dinafara vizitele ingramadite la postarile mele. Sa alerge lumea sa le citeasca, sa comenteze, sa dea like-uri, share-uri si cate si mai cate.

Visez… si apoi revin la realitate: sunt bloggerita incepatoare si pasii necunoscutilor virtuali abia se abat din cand in cand pe blogul meu minuscul. Asa ca, in mod firesc, in mintea mea se zamisleste o intrebare: cum? Cum sa fac sa-mi maresc traficul pe blog? blog

Si pentru ca domnul Google raspunde in 10 milisecunde la orice intrebare, am apelat cu incredere la el si… m-am procopsit cu o gramada de sfaturi, date de experti care mai de care, despre cum sa-ti maresti traficul pe blog:

Sfatul 1: “Google Add URL”.

Se pare ca e vorba despre un “program destinat indexarii site-ului in Google, acesta fiind primul lucru care trebuie facut dupa crearea unui site. Concret, URL-ul blogului trebuie adaugat la urmatoarea adresa: http://www.google.ro/intl/ro/add_url.html

Am intrat si eu la adresa cu pricina. Cu inima cat un purice – oare o merge, oare n-o merge? Pana la urma, surpriza… a mers! Mi-am indexat blogul WordPress in Google.Ca apoi… dupa niste cercetari suplimentare, sa aflu ca nu era nevoie. Pentru ca WordPress-ul iti indexeaza blogul automat. In traducere scurta, literara: am pierdut timpul. Am inceput cu dreptul? Cu dreptul in stangul.

Mai departe.

Sfatul 2: “Send Ping

Mi se explica intai ca faimosul ping nu are, in cazul de fata, legatura cu un meci de ping pong ci cu un “pachet de biti” trimisi catre o “adresa de protocol, avand drept scop solicitarea unui raspuns, pentru a se vedea daca site-ul mai “traieste”. Majoritatea blogurilor trimit un ping automat cand e publicat un articol nou, dar daca vrei pinguri mai multe e bine sa apelezi la Pingler”.

Am intrat pe Pingler plina de entuziasm. Si am dat nas in nas cu o taxa de numai… 2.99 dolari pe luna, ultimul lucru pe care mi-l doream. Promovare, promovare, dar pana aici. Se pare ca Pinglerul n-o sa-mi intrebe blogul prea des daca mai traieste. Nu pot sa ma bazez pe el nici sa-i faca o resuscitare prin respiratie gura la gura. O sa ma bazez numai pe postarile mele viitoare, ca sa le demonstrez vizitatorilor virtuali ca blogul meu este inca in viata.

oh-my-blog- Sfatul 3: “Scrie un ghid despre un subiect anume și publică-l ca articol
Ce ghid sa scriu? Despre ce sa dau sfaturi? Ce tema sa-mi aleg, sa ma “sparg in figuri”?

Mai bine scriu despre experienta mea de bloggerita incepatoare. Asa s-a nascut articolul asta:  “Cum sa-ti cresti traficul pe blog”.

Povestea merge mai departe…

3 gânduri despre “Cum sa-ti cresti traficul pe blog – din experienta mea de bloggerita incepatoare

Lasă un răspuns

